З 26 по 29 жовтня в Кельні проходила FSB Cologne — міжнародна виставка громадського простору, спортивних та розважальних об’єктів. Вперше захід відбувся понад 40 років тому. Сьогодні виставка вважається знаковою галузевою подією та збирає найбільших гравців індустрії, інвесторів, осіб, що приймають рішення про облаштування міського середовища, та представників приватних компаній. Цього року виставку відвідало близько 16 тисяч гостей зі 103 країн світу. Команда Hip Park вирішила відвідати захід.
«Поїздка на FSB — це не лише сам захід, а й спільне корисне проведення часу з командою».
(с) Ілля Капінус, співзасновник, комерційний директор компанії Hip Park
На виставку ми їхали з кількома цілями: надихнутися новими трендами, ознайомитися з досвідом наших західних колег, особисто зустрітися з європейськими партнерами та зміцнити зв’язок між членами нашої команди.
Через пандемію організатори та учасники до останнього не знали, відбудеться захід чи ні, тому врешті-решт у експозоні не представили нічого нового. Але все ж таки нам було на що подивитися. Сучасні екорішення, оригінальний дизайн конструкцій, усілякі ноу-хау — це було дуже цікаво.
Хоча ми зрозуміли, що можемо з легкістю конкурувати із західним ринком.
«Побачивши виставлені зразки провідних європейських представників індустрії, відчув гордість за продукт, який робить наша компанія. Ми цілком можемо конкурувати з ними, особливо в архітектурних та дизайн-рішеннях».
Дмитро Кірпа, керівник проєктів Hip Park
У програму нашої робочої поїздки входила обов’язкова подорож різними містами Німеччини з відвідуванням дитячих майданчиків, пам’яток архітектури та промислових об’єктів. Будемо чесними — міські об’єкти вразили нас трохи більше за саму виставку.
«Величезне враження справили дитячі майданчики, встановлені на вулицях міста».
Віктор Щербина, керівник виробництва Hip Park
«Найбільші враження отримав, як не дивно, не на виставці, а на звичайних майданчиках у місті. Видно, наскільки правильно сформована культура щодо вибору обладнання та витрат на доброустрій зон відпочинку для дітей та дорослих. На мою думку, Україна у цьому плані лише на початку свого шляху. Так, провідні забудовники нашої країни мають схоже уявлення про доброустрій, але тільки провідні. Це означає, що в нас ще все попереду».
Дмитро Кірпа, керівник проєктів Hip Park
Постійний розвиток — це одна з цінностей нашої компанії, яка дозволяє нам робити сучасний якісний продукт. Поїздка на виставку FSB Cologne, безперечно, надихнула нас на нові ідеї. І нам вже не терпиться їх реалізувати у наступних проєктах.
«Відвідування виставки FSB розширює професійний та особистий світогляд. Масштабність заходу демонструє, наскільки багато світових виробників випускають крутий та якісний продукт. Також відвідування виставки не наодинці, а з колегами, зміцнило наш командний бойовий дух».
Віктор Щербина, керівник виробництва Hip Park